اگر متقاضی گواهینامه ویژه هستید و نیاز به سوالات آیین نامه گواهینامه ویژه دارید کمی پایین تر بروید.

سوالات گواهینامه ویژه، برای متقاضیان شرکت در آزمون شامل قوانین رانندگی، علائم و مقرارت حق تقدم و شرایط استفاده از وسیله نقلیه است.

لازم به ذکر است گواهینامه ویژه برای وسایل نقلیه ای همچون، لودر، لیفتراک، غلطک، گریدر، تراکتور و ... صادر می شود.

توجه داشته باشید: سوالات آزمون گواهینامه های ویژه، به صورت سراسری هست و تفاوت ندارد در چه شهری ثبت نام کرده باشید چرا که سوالات همه آموزشگاه ها یکسان است.

جدید ترین سوالات گواهینامه ویژه برای قبولی در آزمون را از سایت آموزشی گزگیل دانلود کنید.

گواهینامه ویژه، سوالات آزمون گواهینامه انواع وسایل نقلیه ویژه

چگونه در آزمون کتبی آیین نامه گواهینامه ویژه قبول شویم؟

برای گرفتن گواهینامه ویژه، حتما ابتدا باید در آزمون آیین نامه شرکت و قبول شوید. برای این منظور ما سوالات گواهینامه ویژه را برای شما آماده کردیم.

با دانلود اصل سوالات گواهینامه ویژه بدون تلف کردن وقت خود با سوالات متفرقه و بدون خواندن کتاب و دردسر قبول می شوید.

همین حالا می توانید کمی پایین تر، سوالات اصلی گواهینامه ویژه را دانلود و خود را برای آزمون آماده کنید.

شما متقاضی گواهینامه ویژه با مطالعه این سوالات در کمترین زمان می توانید تمام قوانین و مقررات را یاد بگیرید.

سوالات گواهینامه ویژه ۱۴۰۳ با جواب

آیا سوالات برای گرفتن گواهینامه ویژه هر وسیله ای نقلیه مناسب است؟

توجه کنید تفاوت ندارد برای لودر می خواهید گواهینامه بگیرید یا تراکتور و یا لیفتراک این سوالات برای گرفتن گواهینامه هر وسیله نقلیه ای که جزو گواهینامه ویژه محسوب می شود مناسب می باشد.



دانلود سوالات آیین نامه گواهینامه ویژه 1403 (مهر)


با توجه درخواست دوستان جهت کاهش هزینه، شما می توانید با تخفیف ویژه سوالات را با ۴۵,۰۰۰ تومان تا پایان مهر تهیه کنید.

هزینه سوالات پس از پایان تاریخی اعلامی به مبلغ ۹۰ تومان باز خواهد گشت.

با مطالعه این سوالات قبولی شما ۱۰۰ درصد و بدون خواندن کتاب است چرا که این سوالات عینن در امتحان آمده است.

  • این سوالات با آخرین تغییرات در مهر
  • سوالات برای اخذ گواهینامه ویژه هر وسیله نقلیه مناسب هست
  • سوالات سراسری هست و تفاوت نداره در چه شهری ثبت نام کرده باشید
  • این سوالات عینن در امتحان آمده است
  • گارانتی قبولی ۱۰۰ درصد
  • سوالات با جواب
  • دانلود فوری پس از پرداخت

در صورت وجود مشکل به پشتیبانی در روبیکا و واتساپ پیام بدید


پرداخت و دانلود سوالات

تعداد دانلود ماه گذشته 

278 نفر


سوالات متداول شما

  1. آیا سوالات برای سال ۱۴۰۳ هست؟ بله، سوالات با آخرین تغییرات امسال یعنی ۱۴۰۳ است.

  2. من چند روز یا چند هفته دیگه امتحان دارم از الان سوالات رو تهیه کنم؟ سوالات معمولا بدون تغییر هست و شما می تونید با خیال راحت دانلود و خود را برای امتحان آماده کنید.

  3. آیا سوالات هر شهر و آموزشگاه فرق دارد؟ خیر، سوالات آیین نامه، به صورت سراسری هست و همه آموزشگاه ها و شهر ها از یک سری سوال استفاده می کنند.

  4. سوالات را چگونه دانلود کنم؟ برای دانلود کافی هست روی دکمه پرداخت و دانلود کلیک کنید و پس از پرداخت هزینه بلافاصله سوالات را دانلود کنید.

  5. سوالات را چگونه باز کنم؟ برای باز کردن کافی هست یک برنامه پی دی اف خوان داشته باشید که به صورت پیش فرض روی همه ی گوشی ها موجود می باشد. همچنین سوالات در لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر باز خواهد شد.


چه وسایلی نقلیه ای نیاز به گواهینامه ویژه دارند؟

رانندگی با وسایل نقلیه ای عمرانی، کشاورزی، صنعتی و کارگاهی همچون لودر، غلطک، لیفتراک، تراکتور، بلدوزر، گریدر، دامپتراک، جرثقیل، بیل مکانیکی، کمباین و ... نیاز به اخذ گواهینامه ویژه دارند.

آزمون آیین نامه گواهینامه ویژه چگونه است؟

آزمون آیین نامه گواهینامه ویژه، همانند سایر پایه ها یکسان هست و از یک سری سوال مشابه استفاده می شود. که متقاضی باید در مدت زمان 20 دقیقه به 30 سوال تستی پاسخ دهد. در صورتی که 26 مورد را صحیح جواب دهد در آزمون قبول خواهد شد.

مطالعه نمونه سوالات گواهینامه ویژه

برای قبولی در آزمون گواهینامه ویژه، باید نمونه سوالات اصلی را مطالعه کنید تا بدون مشکل در آزمون قبول شوید و وقت خود را از دست ندهید.

مدت زمان گرفتن گواهینامه ویژه چقدر است؟

با توجه کمبود آموزشگاه ها در زمینه آموزش گواهینامه ویژه در بیشتر شهر ها، مدت زمان گرفتن گواهینامه با طی مراحل آموزش تئوری و عملی حداقل بین ۱ تا ۲ ماه طول خواهد کشید.

شرایط گرفتن گواهینامه ویژه چیست؟

جالب است بدانید شرط سنی گواهینامه ویژه از پایه سوم بیش تر است و برای اخذ این مدرک باید حداقل ۲۰ سال داشته باشید. همچنین آزمون آیین نامه گواهینامه ویژه همانند پایه سوم است.

آیا خانم هم می توانند گواهینامه ویژه دریافت کنند؟

بله، اخذ گواهینامه ویژه همانند سایر گواهینامه رانندگی برای خانم ها مجاز است و در صورت قبولی در آزمون تئوری و عملی بدون مشکل بانوان هم می توانند انواع گواهینامه ویژه را دریافت کنند.

مزایای داشتن گواهینامه ویژه چیست؟

دریافت گواهینامه ویژه رانندگی مزایای بسیاری را به همراه دارد. اولاً، فرد با داشتن این گواهینامه می‌تواند به عنوان راننده حرفه‌ای در صنعت حمل و نقل فعالیت کند و درآمد خود را افزایش دهد. همچنین، این گواهینامه به فرد امکان می‌دهد تا در شرایط اضطراری و وقوع حوادث به عنوان راننده حرفه ای فعالیت کند و به امداد رسانی به افراد نیازمند بپردازد.


مراحل گرفتن گواهینامه ویژه

برای دریافت گواهینامه ویژه رانندگی، فرد باید به دوره‌های آموزشی مربوطه شرکت کند و مهارت‌های لازم را در زمینه رانندگی خودروهای ویژه به دست آورد. این دوره‌ها شامل آموزش‌های تئوری و عملی درباره قوانین راهنمایی و رانندگی، اصول ایمنی، تکنیک‌های رانندگی و مهارت‌های خاص مربوط به هر نوع خودروی ویژه است.

پس از پایان دوره‌های آموزشی، فرد باید آزمون‌های تئوری و عملی را با موفقیت گذرانده و نمره قبولی را کسب کند. آزمون‌های تئوری شامل سوالاتی درباره قوانین راهنمایی و رانندگی، اصول ایمنی و تکنیک‌های رانندگی است. در آزمون‌های عملی، فرد باید نشان دهد که مهارت‌های لازم در رانندگی خودروی ویژه را داراست و قادر به اجرای تکنیک‌های رانندگی صحیح است.

بعد از قبولی در آزمون‌ها، فرد می‌تواند گواهینامه ویژه رانندگی را دریافت کند و از آن برای شروع فعالیت حرفه‌ای یا کاری خود استفاده کند. دریافت این گواهینامه نشانگر توانایی و مهارت فرد در رانندگی خودروهای ویژه است و به او امکان می‌دهد تا در صنعت حمل و نقل حرفه‌ای و خدمات صنعتی، کشاورزی و عمرانی فعالیت کند.


دانلود رایگان کتاب گواهینامه ویژه

آزمون آیین نامه گواهینامه ویژه، با سایر پایه ها برگزار می شود و متقاضیان گواهینامه ویژه باید سوالات اصلی آیین نامه را مطالعه کنند تا در آزمون قبول شوند. از این رو جهت دانلود کتاب گواهینامه ویژه، می توانند کتاب پایه سوم را جهت یادگیری مقررات مطالعه کنند.

دانلود رایگان کتاب پایه سوم

شاید این مطالب را در گوگل جستجو کرده باشید:

سوالات گواهینامه ویژه

سوالات گواهینامه لیفتراک

سوالات آزمون گواهینامه بیل مکانیکی

دانلود سوالات گواهینامه ویژه 1403

سوالات گواهینامه ویژه کمباین

سوالات گواهینامه ویژه گریدر

سوالات آیین نامه بلدوزر و لودر

سوالات آیین نامه دامپتراک

سوالات گواهینامه تراکتور


سخن پایانی

نمونه سوالات آزمون آیین نامه گواهینامه ویژه، جهت قبولی در آزمون تئوری مناسب هست و تفاوت نداره برای چه وسایلی می خواهید گواهینامه بگیرید نکته مهم این است سوالات یکی و تفاوت ندارد.

پس از اخذ گواهینامه ویژه، شما بدون نگرانی اقدام رانندگی خواهید کرد و این اطمینان را به کار فرما خواهید داد که مهارت کافی در رانندگی را دارید.