اگر از متقاضیان آزمون آیین نامه گواهینامه پایه دوم هستید و به دنبال نمونه سوالات هستید جهت دانلود سوالات پایین تر بروید.

گواهینامه پایه دو_ برای رانندگی با خودرو های باری نیمه سنگین از قبیل خاور و با حداکثر بار ۶ تن و مسافری مثل مینی بوس تا حداکثر ۲۶ مسافر صادر می شود.

سوالات آزمون پایه دوم، در همه ی شهر ها و آموزشگاه های رانندگی سراسر کشور یکسان هست و در هر جا ثبت نام کرده باشید از یک سری سوال مشابه استفاده می شود.

جهت اخذ گواهینامه پایه دو همانند پایه سه باید در دو آزمون تئوری کتبی آیین نامه و عملی رانندگی با خودروی نیمه سنگین شرکت کنید.

جدید ترین و کامل ترین سوالات آیین نامه گواهینامه پایه 2 را از سایت گزگیل دانلود و بار اول قبول شوید.

سوالات گواهینامه پایه دو ۱۴۰۳ با جواب

چگونه در آزمون گواهینامه پایه دوم قبول شویم؟ 

اکنون که در حال اخذ گواهینامه پایه ۲ هستید قطعا گواهینامه پایه سوم دارید و آشنایی با برگزاری امتحان آیین نامه دارید.

همان طور که در جریان هستید طبق آمار ها فقط تعداد کمی از شرکت کنندگان در آزمون آیین نامه موفق به قبولی در آن می شوند. و افراد زیادی وقت خود را از دست می دهند چرا که نوبت بعدی برای شرکت در آزمون حداقل یک هفته هست.

با توجه به مطلب بالا جهت کاهش هدر رفت وقت و هزینه ها، برای قبولی در آزمون یکی از موارد زیر است.

مورد اول برای قبولی خواندن کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی است که با توجه حجم زیاد، حوصله بر بودن و مفهومی بودن خیلی از افراد اصلا به آن حتی نگاه هم نمی کنند. چرا که با توجه مشغله های کاری وقت کافی برای مطالعه آن ندارند.

مورد دوم برای قبولی پیشنهاد ما به شما `دانلود جدیدترین سوالات آزمون گواهینامه پایه دو 1403 با جواب` است، چرا که با مطالعه این سوالات بدون مطالعه کتاب و سایر منابع به صورت تضمینی قبول خواهید شد.

نکته مهم:

شما متقاضی گواهینامه پایه دو، با مطالعه این سوالات بدون نیاز به خواندن کتاب و سوالات متفرقه ۱۰۰درصد قبول خواهید شد. چرا که شما سوالات اصلی پایه 2 رو مطالعه خواهید کرد و چی از این بهتر؟ و روز امتحان یکی از این آزمون عینن سر جلسه امتحان برای شما خواهد آمد. زمان لازم برای مطالعه کامل بسته حدود ۳ ساعت است.



دانلود سوالات آزمون گواهینامه پایه دو 1403 با جواب

با توجه درخواست ها جهت کاهش هزینه، شما می توانید با تخفیف ویژه تا پایان مهر ماه،سوالات رو با ۴۵/۰۰۰ تومان تهیه کنید. 
توجه داشته باشید پس تا تاریخ اعلامی، هزینه به قیمت ۸۵ تومان باز خواهد گشت.
این سوالات عینن در آزمون آمده است و با مطالعه بسته سوالات با آخرین تغییرات مهر ۱۴۰۳ قبولی شما در آزمون پایه دو ۱۰۰٪ است.
  • سوالات دارای جواب و با کیفیت بالا هست
  • بهترین سوالات برای قبولی پایه دوم
  • سوالات همه شهر یکی هست و تفاوت نداره در چه شهری باشید
  • جدید ترین سوالات با تغییرات ۱۴۰۳
  • گارانتی قبولی ۱۰۰ درصد 
اگر در هنگام دانلود با مشکلی روبرو شدید به پشتیبانی در روبیکا پیام بدید.

روش تهیه: پرداخت آنلاین
پس از پرداخت بلافاصله سوالات دانلود خواهید کرد


پرداخت و دانلود سوالات

تعداد دانلود ماه گذشته

327 نفر



سوالات متداول 

  1. آیا با مطالعه سوالات قبول خواهیم شد؟ بله شما با مطالعه بسته سوالات اصلی بدون خواندن کتاب و سوالات متفرقه قبول خواهید شد.

  2. من چند روز یا هفته دیگر امتحان دارم از الان سوالات رو دانلود کنم؟ بله تفاوت ندارد تاریخ امتحان شما کی باشه، چرا سوالات یکسان هست و الان می توانید دانلود و مطالعه کنید.

  3. چگونه سوالات رو دانلود کنم؟ برای دانلود سوالات، روی دکمه پرداخت و دانلود بزنید و پس پرداخت بلافاصله دانلود و در گوشی همراه خود به مطالعه بپردازید.

  4. سوالات چه سالی رو دانلود خواهم کرد؟ سوالات برای سال ۱۴۰۳ است.

  5. سوالات پایه دوم چگونه است؟ این سوالات همانند سایر پایه ها است، چرا که آزمون امتحان گواهینامه پایه دوم با سایر پایه برگزار می شود و برگه های سوالات اصلی آیین نامه رو باید پاسخ بدید.


دانلود نمونه سوالات گواهینامه پایه دو

آزمون گواهینامه پایه 2

نمونه سوالات پایه دوم، شامل علائم، تابلو ها، قوانین رانندگی، رعایت حق تقدم و آموزش کمک های اولیه در هنگام حوادث است.

برای آمادگی لازم باید نمونه سوالات را مطالعه کنید تا در آزمون کتبی قبول شوید. جالب است بدانید سوالات آیین نامه برای پایه دوم و سوم یکسان هست و معمولا متقاضیان این دو گواهینامه با هم امتحان می دهند و برگه سوالات عینن مشابه هم هست. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.

شرایط گرفتن گواهینامه پایه دوم

اولین شرط برای ثبت نام گواهینامه پایه دو، داشتن حداقل سن ۲۳ سال تمام است. همچنین باید دو سال از زمان گرفتن گواهینامه پایه سوم شما سپری شده باشه و در آزمایشات سلامت و جسمانی بدون مشکل باشید.  

گواهینامه پایه دوم، گواهینامه رانندگی پایه 2

مهم ترین سوالات آزمون آیین نامه پایه 2

رانندگان متقاضی گواهینامه پایه 2، باید برای قبولی مهم ترین سوالات آزمون پایه دوم که شامل سوالات تکراری سال های گذشته و حال است را مطالعه کنند. تا آشنایی لازم جهت پاسخ دادن به سوالات رو داشته باشند.

مزایای گواهینامه پایه دو

از مزایای گواهینامه پایه دو، می توان به افزایش دانش فنی و عملی خود، افزایش اعتماد به نفس در انجام وظایف حرفه ای و افزایش فرصت های شغلی اشاره کرد. با دانلود این مجموعه، شما به سوالات اصلی آزمون پایه 2 جدید آشنا می شوید و با مراحل امتحان کتبی گواهینامه پایه دو آشنا می شوید.

به خاطر داشته باشید که با دانلود این مجموعه، شما به طور کامل آماده آزمون پایه دوم خود خواهید بود و با اطمینان کامل می توانید به آزمون بروید. سوالات آزمون آیین نامه گواهینامه پایه دو قبولی 100 درصد تضمینی، به شما اطمینان می دهد که مهارت های لازم برای پاسخگویی به سوالات را به خوبی فرا می گیرید و با موفقیت آزمون را قبول خواهید کرد.

پس از قبولی در آزمون چه می شود؟

پس از قبولی در آزمون کتبی پایه دو، شما باید خود را برای آزمون عملی پایه دوم که شامل رانندگی با خودروی نیمه سنگین هست آماده کنید.

لازم به ذکر است که در آزمون عملی معمولا باید با دو خودرو امتحان بدهید. مرحله اول با مینی بوس های شهری و مرحله دوم آن با خودروی باری همچون خاور و آیسوزی است. پس قبولی در این دو مرحله تقریبا کار شما تمام است.

و با مراجعه به آموزشگاه، و تکمیل پرونده و ارسال آن به راهور گواهینامه شما طی مدت ۲۰ الی ۶۰ روز صادر و به آدرس پستی اعلامی ارسال می شود.

مدت زمان گرفتن گواهینامه پایه دو چقدر است؟

با توجه به مراحل آموزشی گواهینامه و آزمون ها حداقل زمان گرفتن گواهینامه پایه دو بین ۲ تا ۳ ماه است. البته بسته به شلوغی و خلوت بودن آموزشگاه ها این زمان ممکن است با کاهش یا افزایش همراه باشد. 


کلام آخر

اخذ گواهینامه پایه دو، تجربه جدیدی در زندگی شماست و سطح توانایی شما در رانندگی ارتقاء پیدا خواهد کرد. و با توجه به مدرک شما می توانید با اطمینان خاطر بیشتری به کاری که می خواهید بپردازید. و در پایان شما می توانید جهت گذر از آزمون کتبی پایه دوم گواهینامه، سوالات رو از سایت گزگیل دانلود و بار اول قبول شوید.